Lehed

teisipäev, 17. jaanuar 2017

Tere, ma olen klassikaline vähk (16/30 kirjutamise väljakutse)

Suur horoskoobilugeja ja kristallikandja ma pole (kuigi peaks selle Mangi horoskoobi ikka üle vaatama), küll aga olen ise ja tean palju teisi, kes on oma tähemärgi kõige ehtsamad esindajad. Ma olen sündinud hästi ilusal ajal, juuni lõpus, kuid selle kauni ajaga kaasneb ka vähi tähtkuju. Natuke raske on olla vähk - olen isegi kaasvähiga (:D) rääkinud, et me mõtleme kuidagi omamoodi, nii et kõige paremini saab meist aru just teine vähk. Olgu see siis kokkusattumus või ongi tähtkuju meid paika pannud. :)

Järgnevalt toon välja vähi põhiomadused:
Vähid on unistajad. Neile meeldib üksindus ja loodus. Nad on tundlikud, õrnad, järeleandlikud. Nad ei armasta olla tähelepanu keskpunktis, kuid naudivad hellitusi ja meelitusi. Nad on väga kodukesksed, kuid võivad suurest kohusetundest kalduda eneseohverdusele. Nad on truud ja omamoodi - mis teistele tühine, võib neile kujuneda suureks tragöödiaks. Neil on kalduvus sentimentaalsusele. Vähk on nõudlik enda ja teiste suhtes. Ta on energiline ja ettevõtlik, aga ka ettevaatlik ja alalhoidlik. Nende emotsionaalsus võib olla ka negatiivne - nad peavad solvumisi kaua meeles ja võivad olla tujukad. Nad on suure empaatiavõimega, turvalisust sisestavad ja ka vajavad.
 
"Vähi sõrad sümboliseerivad selle tähemärgi kõvasti kiindunud ja kinnihoidvat loomust." 

Vähi sümbol

Vot selline (ja palju muud) on Vähk. Ehk siis mina. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar