Lehed

reede, 27. jaanuar 2017

Lemmikfilmidest naljakate asjadeni (25-26/30)

Nüüd on aeg paljastada oma lemmikfilmid, mille vaatamisest ei väsi. Mulle on väga paljud filmid positiivselt meelde jäänud, nii et neid meeleldi uuesti vaataksin. Eriti lahedad on sellised filmid, kuhu on nii palju pisikesi detaile sisse topitud, et isegi mitmendal vaatamisel midagi uut leiab. Minu lemmikžanrid on komöödia ja draama. Varsti ilmselt olen sunnitud ka uusimate lastefilmidega kursis olema. Mu õde tegi mulle ikka Frozeni nalju ja siis imestas, et kuiiiidas ma seda näinud pole. Eks vaatasin siis ära. Mitu korda... :) Ahjaa, muusikalifilmid on erilised lemmikud. 

1. Muusikalifilmid:
Mamma Mia - aegumatu! Ma armastan ABBA muusikat ja see film tekitab kuidagi nii sooja ja mõnusa tunde. Täielik heatujufilm!
Ooperifantoom - nii hea muusika! Kahjuks pole teatris seda näinud, aga tahaks küll. 

2. Draamad:
Tuulest viidud - see raamat on üks mu lemmikuist ja ka filmi olen korduvalt vaadanud.
Life as we know itMarley & Me - need on sellised komöödia ja draama segud

3. Komöödiad:
PruutneitsidMängime võmmeKuum tagaajamine - vahvad, toredad filmid, millega väga kaasa ei pea mõtlema, vaid saab lihtsalt vaadata ja naerda. 

Ma rohkem praegu neid linke siia ei lisa, aga lahedaid ja meeldejäävaid filme, mida kindlasti veel vaataksin, on veel palju. 

26. ülesanne: Imelikud/naljakad asjad, mida teen üksinda olles.
Keeruline küsimus, sest ma ei ole praktiliselt kunagi üksi. Aga noh, eks neid tavalisi asju teen muidugi poja ja koera ees ka ehk siis tantsin tobedalt, üürgan laulda, räägin mingit veidrat ninnunännu juttu (pojale siis, mitte päris omaette). Tahaks siia muidugi veel midagi toredat kirja panna ajast, mil ma sageli ka päris üksi olin, aga no mis sa teed, kui mälu asemel on tühimik. Ma väga loodan, et kui kunagi oma unevõla tasutud saan, siis kolib ka mälu koju tagasi :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar