Lehed

neljapäev, 19. jaanuar 2017

Fakte minust (17/30)

Uus ülesanne on kirjutada endast 30 fakti. See tundub küll liialdusena, nii et vaatan parem jooksvalt, kui palju neid pähe tuleb. 

1. Ma kardan pimedat metsa. See hirm on mul peaaegu kontrolli all ja koos koeraga saan hämaras metsatukas hakkama, aga kui miski mind ehmatama peaks, siis tuleb hirm jälle tagasi. Liiga palju õudusfilme ja liiga hea fantaasia. Enam ma õudusfilme ei vaata, kuna ma olen just see tüüp, kes kardab pärast kõike. :)

2. Ma olen täiskasvanuna 7 korda kolinud. Pelgulinn-Mõigu-Lasnamäe-Mõigu-Sodankylä-Mõigu-Rapla. Kolimine on põnev, aga kui seda nii palju teha, siis muutub see pakkimine juba natuke tüütuks ka.

3. Mul on peaaegu terve elu olnud peres koer. Noores teismeeas oli paar koeravaba aastat ja siis sain juba oma isikliku koera. Ma arvan, et koeraga (või ka muu loomaga) koos kasvamine mõjub lapsele väga hästi - õpetab vastutustunnet, loomadega arvestama, nende eest hoolitsema jne. Minu põnnile ka väga meeldivad loomad - ta tahab neid katsuda ja nad toovad talle naeratuse näole. 

4. Mulle meeldivad koolitused/õppepäevad. Kui mul töö juures või mõnes muus asjus (näiteks Naiskodukaitses) on koolitus, siis see on alati minu jaoks hästi põnev. Eriti kui nänni ka saab. :)

5. Tunnen oma kauaaegseimat sõbrannat juba pea 20 aastat ehk siis tutvusin temaga 5-aastasena (või olin ma 6... no midagi sellist :))

6. Ma läksin kooli kaks kuud pärast 6-aastaseks saamist. Sain kuni gümnaasiumi lõpuni olla klassi pesamuna. Naljakas oli vaid siis, kui teised hakkasid 18 ja isegi 19 saama ja mina isegi lõpetasin gümnaasiumi alaealisena.

7. Mulle meeldivad kokandussaated (Masterchef ja My Kitchen Rules). Ikka on ju tore vaadata, mida kõike inimesed oskavad ja ise siis ühepajatoitu keeta. :D

8. Ma ei ole kunagi luid murdnud ega mõrastanud. Küll on mul nüüd lapse kandmisest üks ranne kuidagi kahtlane, aga seal on midagi muud nihu. 

9. Olen 3 korda operatsioonil käinud. Esimene kord kartsin hullult narkoosi, aga sellega õnneks probleeme ei tekkinud. 

10. Mu lemmik spordimäng on sulgpall. Bowling on ka vahva. 

11. Mulle meeldib väga Saksamaa. Kui ma läheksin välismaale elama, siis oleks see kindlasti üks mu esimestest valikutest. 

12. Mu lemmik lauamäng on Alias. Polegi ammu mänginud ja ei tea, kas enam tulebki välja - magamata nupp nii kiirelt ei noki. :D

13. Mudilasena kukkusin väikese tiigi moodi kaevu. Õde sõitis sealt kõrvalt jalgrattaga mööda, aga nii, et hoidis tegelikult jalgu tasakaaluks maas. Mina ei hoidnud. Isanaine hüppas mulle järele ja lärmi peale jooksis isa õue ja suures päästehoos kukutas meile pumba veel peale. Tulemuseks natuke sinikaid, muhke ja üks põhjavajunud jalgratas. 

14. Pikka aega oli mu lemmiksöögiks vanavanaema tehtud kapsahautis hakkliha ja kartulitega. Hetkel vist enam üht kindlat lemmikut polegi. 

15. Kui peaksin valima õppeaine, mida uuesti läbida, valiksin ajaloo. Kooli ajal oli mul ajalootunniga meeldib/ei meeldi suhe, mis sõltus põhiliselt õpetajast. Õnneks läheb mu poeg tulevikus kooli ja saan tal aidata õppida ning isegi jälle asju meelde tuletada.

16. Kool on ühtlasi ka kõige sagedasem asi, mis mu unenägusid külastab. Ei tea, kas peaksin kooli minema või mida need unenäod mulle öelda üritavad. 

17. Ma olen kaks suve töötanud Vembu-Tembumaal. Hommikused avamiseelsed hetked kohvitassiga jäävad ilmselt igaveseks mu mällu. Milline vaikus, milline idüll ja kui kodune tunne!

Sellega tõmban ka otsad kokku. Selliseid juhuslikke fakte leiaks kindlasti veelgi, aga palju neid ikka korraga vaja on? :) Random postituse juurde veel randomim pilt. Mängisin Põrgupõhja retkel päästeülesandes kannatanut ja liblikas otsustas mu jala peal oma jalgu puhata. 










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar