Lehed

reede, 20. jaanuar 2017

Tatoveeringud - armastad või vihkad (20/30)

Kas sul on tatoveeringuid? Kui jah, siis mida need tähendavad?

Tatoveeringutega on vist küll nii, et kas meeldivad või üldse kohe ei meeldi. Ja siis need kaks leeri vaidlevad omavahel. Ühed ütlevad, et mõtle, kui koledad need vanas eas välja näevad. Teised aga ütlevad, et vanana oleme nagunii kortsus ja krimpsus, natuke värvi ainult kaunistab. Mina esindan seda teist poolt.

Ka minul on oma piirid, mida ma ise ei teeks ja mida ma ka teiste puhul eriti mõistlikuks ei pea - näiteks näo tatoveerimine. Nägu on inimesel niigi pilkupüüdev ja isikupärane. Ühtlasi on palju väga konservatiivseid inimesi, ka tööandjate seas, nii et väga silmatorkavate tatoveeringute seatakse ohtu enda võimalused tööturul jne. 

Mulle meeldivad küll ägedad värvilised ja mittevärvilised, nii silmapaistvad kui tagasihoidlikud tatoveeringud. Ise piirdun tagasihoidlikega. Mulle isiklikult meeldib, kui saan vajadusel tatoveeringu peitu panna ja kui tuju on, siis seda jälle kõigile näidata. Veel on mulle oluline, et tatoveeringul oleks minu jaoks mingi tähendus. 

Hetkel on mul üksainumas tatoveering. Lasin selle teha umbes viie aasta eest. Tegemist on lihtsa värvilise rukkilillega ja selle tähendus... noh, rukkilill on Eesti rahvuslill. Ja Eesti oma looduse, inimeste ja keelega hoiab mu südames tähtsat kohta (ja nüüd siis lille näol minu hüppeliigesel ka). 

Praegu ma ei saa tatoveeringuid juurde teha, aga kindlasti saab mul olema vähemalt üks veel ja võib-olla arendan ka olemasolevat edasi. Kui kindla plaani paika panen, siis tuleb teine ehk juba sügisel? Elame, näeme. :)

Minu meelest tatoveeringud kaunistavad nahka ja kui tegu on läbimõeldud otsusega, mida ka aastaid hiljem kahetsema ei pea, siis laske aga käia ja laske ka end kaunistada. See on ilus! :)

Pildil natukene piilub see lilleke seeliku alt. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar