Lehed

reede, 13. jaanuar 2017

Lasteasjad tekitavad sõltuvust

Mitu aastat nägin kõrvalt, kuidas mu õde poodidesse sattudes hunniku lasteasjadega väljus ja endale mitte midagi ei valinud. Eks ma siis ikka kommenteerisin ka, et mida sa vigurdad ja osta ikka endale ka midagi ilusat. Mõista-mõista kes nüüd täpselt samas paadis on? :)

Esmakordselt last oodates pidin soetama kõik vajaliku. Muudkui uurisin ja otsisin, mis on vajalik ja mis oleks parim. Valisin vankrit, turvahälli, otsisin riideid nii poest kui järelturult ja muretsesin kõik esmavajaliku ja mõne asja lisaks ka. Nimekiri oli nii pikk ja ootasin juba, et kõik oleks olemas ja saaks rahulikult hinge tõmmata. Aga tuleb välja, et väikesel kasvaval inimesel on pidevalt midagi vaja. Hetkel näiteks käib põhjalik uurimustöö, et leida sobiv turvatool ja kergkäru. Lisaks veel väiksemad asjad, nii et siinpool käib vilgas guugeldamine-šmugeldamine. Nüüd mulle juba meeldib see, sest mida ühel emmel, kes väga tihti päris poodidesse ei satu, ikka muud teha, kui Internetis ringi tuuseldada. Lisaks on lapsele asjade valimine nii tore, sest ma tahan talle ju ometi ilusaid ja häid asju. Oleks mu rahapada põhjatu, siis ma läheks võib-olla liigagi hoogu, ent kuna saan pigem paja põhjast oma peegelpilti vaadata, siis piirdun (ma loodan vähemalt) ikkagi sellega, mis päriselt vajalik.

Tavapoodides käimine on mul nüüd ka ära rikutud. Ma lihtsalt ei viitsi endale asju valida, nii imelik, kui see ka poleks. Võib-olla üksi suudaksin sellele keskenduda, aga pojaga koos olles ei ole mul nagunii aega, et põhjalikult riideid otsida, seega peaks olema väga kindel siht silme ees. Imelised püksid me näiteks ostsime koos Lindexist - teenindaja otsis mulle püksid välja ja pakkus end ka poissi hoidma, kuni ma proovisin. Aga lihtsalt poest poodi käimine ja millegi toreda otsimine tundub mulle praegu nii suure ajaraiskamisena (pealegi tobedate naistehilpude asemel on nunnusid titaasju palju vahvam vaadata). Kindlasti see asi aga normaliseerub aja jooksul - õde käib nüüd juba spetsiaalselt endale ka riideid ostmas, nii et küllap ka mina seda varsti jälle teen. Uued riided on ju ikka toredad (nagu naistel ikka), lihtsalt praegu on selline tunne, et pole mul ju seda vaja ning ka otsimine on tülikas. Aga eks sellel on positiivne külg ka - nii ei kuhju enda kappi ehk liigselt asju. 

"Kodupood" Ülemistes... seal on palju lastepoode ka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar