Lehed

laupäev, 28. jaanuar 2017

Kuidas ma olen kahe aastaga muutunud? (27/30)

Väga palju! Ma olen viimase kahe-kolme aastaga tohutult muutunud. Mina nimetaksin seda suureks saamiseks, aga paraku, nagu kogemused on näidanud, on ka palju inimesi, kes mõne koha pealt ei kasvagi suureks.

Nelja aasta eest olin ma veel päris suur pidutseja. Millegipärast tundus see mulle lõbus ja lahe ja ju siis sel ajal oligi. Mida aeg edasi, seda mõttetum tundus mulle joomine, poole päevani magamine ja peavalu kannatamine. Seega jäi nii alkoholi tarbimist kui ka kuskil klubides-pubides passimist aina vähemaks. Mulle meeldib küll vein, mõni siider ja ehk ka mingi hea kokteil, aga seda siis eelkõige maitse pärast, kuna nii palju ma nagunii enam juua ei tahaks, et purju jääks. Soovin siiski enda üle kontrolli säilitada ja mitte lasta mingil mürgil enda tegusid juhtida. Ma ei ole nii kuivik, et endale või teistele mõistlikus koguses alkoholi keelaks, ent kahjuks liialdavad väga paljud eestlased selle meelemürgiga ja see juba ei ole normaalne. Aga tehku igaüks mida soovib, kuni ta sellega teisi ei kahjusta, olen lihtsalt rõõmus, et ise sellest faasist välja kasvasin.

Olen õppinud oma aega paremini planeerima ja seega ka rohkem jõudma. 

Tean mida olen väärt ja milliseid inimesi enda elus hoida ei tasu.

Üks suuremaid muutusi on muidugi see, et kahe aasta eest olin lihtsalt üks... tegelane, kes käis tööl ja mässas oma koeraga ja tegi mingeid tavalisi toimetusi, aga nüüd olen ema. See on väga vinge ja kui ma ükskord välja puhkan, siis läheb veel vingemaks! Alati kellegagi koos olemine, kellegi vajadustega arvestamine, kellegi nii tingimusteta armastamine, samas ka muretsemine, mõtlemine ja ülemõtlemine - see kõik käib selle juurde ja seda enne päriselt ette ei kujutagi, kui lõpuks see aeg käes on.

 2014 ja 2017




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar