Lehed

kolmapäev, 4. jaanuar 2017

4/30 Kirjutamise väljakutse - 5 viisi võita mu südant

Mulle meele järgi olla on väga lihtne - tuleb lihtsalt olla tore ja hea inimene ning kui juurde veel lisada mõni neist asjadest, siis olen juba müüdud.

1. Laulmine
Ise harrastan ma pojale laulmist ja üksi kodus karaoke üürgamist, aga kahjuks mingi erakordne lauluoskus on minust küll mööda läinud. Soovi on rohkem kui annet :) Mõnele on seda annet aga rohkem jagatud ja kuigi sooviksin ise ka niimoodi laulda, siis võin ilusat laulu hiirvaikselt ja suu ammuli kuulama jääda.

2. Hea toit
Armastus käib kõhu kaudu. Anna mulle head sööki ja me oleme juba sõbrad!

3. Laste- ja loomasõbralikkus
Inimesed, kes on laste ja loomadega sõbralikud pälvivad mu tähelepanu ja võidavad mu südame.

4. Hooliv käitumine
Ükskõik, mis see ka poleks. Mingi väike tegu või lause, mis näitab, et hoolid. Kui viid haigele sõbrale vitamiinirikkaid puuvilju; kui huvitud siiralt, kuidas lähedastel läheb (sest kellele ei meeldiks endast rääkida :)); kui aitad vanamemmel kotte tassida; kui oled kasvõi teenindajatega sõbralikum kui tere-head-aega. Inimesed, kes oma tegudega teiste päevi rikastavad, on imelised. :)

5. Mu pisipojale ja koerale meeldimine
Laste- ja loomasõbralikkusest siis vastupidine versioon ka - kui keegi osutub mu poja või koera suureks lemmikuks, siis seda on juba nii tore vaadata, et ka minu rõõm ja heameel on garanteeritud.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar