Lehed

teisipäev, 3. jaanuar 2017

3/30 Kirjutamise väljakutse - 5 kohta, mida sooviksin külastada

Kuigi reisimine mulle meeldib (aga lennukeid kardan), siis ei ole mul eriti palju kohti, kus kohe kindlasti ära tahaksin käia, kuid mõned siiski on. Mina valisin teemaks reisimise, kuigi tegelikult võivad need olla ka muuseumid, rahvuspargid või ükskõik mis kohad - pole ju täpsustatud. 

1. Põhja-Ameerika
Kui Hiinad, Taid, Dubaid jätavad leigeks, siis Põhja-Ameerikat tahaks küll külastada. Sinna tuleks küll pikemaks ajaks minna, kuna näha tahaks nii palju - New Yorki, võib-olla ka mõnd sooja paika, Suurt Kanjonit ja muid vingeid road-tripi sihtpunkte. 

2. Kanaari saared
Olen Gran Canarial käinud ja seega tean, kui mõnus seal on. Kuigi rohkem pole ma soojal maal käinud, siis on see minu lemmikkoht, kus oma päikesepatareisid laadida, just seetõttu, et see on soe, mõistlikul kaugusel ja siiski Euroopa osa (Hispaania).

3. Saksamaa
Kõikide välismaareiside seast (neid väga palju ei ole) võtavad üsna suure osa Saksamaa külastused. Olen seal käinud juba neli korda. Mulle meeldib saksa keel ja kultuur ja seetõttu soovingi sinna üha tagasi. Ühel Saksamaa-reisil sain osa nende vastlapidustustest ja see on nii äge, kui põhjalikult nad oma pühasid tähistavad. Pane või isegi kostüüm selga ja mine Saksamaale vastlaid tähistama, kuna see emotsioon, mille sealt saab, on lihtsalt hindamatu!

4. Jõuluvanamaa Rovaniemis
Ma elasin Rovaniemi lähedal ja olen isegi ümber Jõuluvanamaa luuranud, aga siiski otsustanud, et sisse ei lähe. Jõuluvanandusele annavad õige väärtuse lapsed ja toona rase olles otsustasingi, et tulen tagasi, aga siis juba oma lapsega.

5. Suur-Britannia
Suur-Britannia tundub väga toreda kohana, kus väike ringreis teha või siis ka ainult suurlinnadega piirduda. Ja seal on nii toredaid aktsente, et lausa lust oleks kohalike jutte kuulata. 

Rovaniemi:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar