Lehed

esmaspäev, 2. jaanuar 2017

1/30 Kirjutamise väljakutse - asjad, mis teevad mind õnnelikuks

Moeka hilinemisega alustan sellise kirjutamise väljakutsega. Mõni teema on küll üsna mittemidagiütlev, ent teiste peale on jälle huvitav mõelda ja need siis ka kirja panna.

Alustangi siis asjadest, mis muudavad mind tõeliselt õnnelikuks:

1. Meri
Mul on mingi merehaigus. Ja mitte selle tavapärases mõttes, vaid hoopis nii, et meri on minu jaoks kuidagi nii vajalik - see muudab mind rahulikuks ja inspireerib mind. Kui ma merele mõtlen, siis ei teki silme ette isegi kuuma päeva liivarannas, vaid pigem sombusem päev ja loksuv meri. Meeldib see aga mulle iga ilmaga ja nii öösel kui päeval. Paadiga sõites ja mere ääres jalutades. Ainult laevas ööbimine on veidi hirmus, kuna nii mõnus ja meeldiv kui meri ka poleks, siis võib see ka üsna halastamatu olla. Kui ma oleks poeet, siis käiksin just mere ääres kivi peal istumas ja imelisi teoseid leiutamas. 



2. Kohvi
Kui muidu on igasugused pahed minust nüüdseks kaugele jäänud, siis kohvi on küll selline asi, mis justkui teeb mõne olukorra täiuslikuks. Hull kofeiinisõltlane ma vist siiski pole, kuna minu "kohvi" on kas latte või piltlikult öeldes paar tera kohvi, vesi ja palju piima. Tavaline kohvi on aga minu jaoks kange ja mitte eriti nauditav. 

3. Shokolaad
Oot, mida ma nendest pahedest rääkisin? Magusat olen ma alati armastanud, aga praegu, kui minult saab süüa ka üks pisike suur poiss ja energiakulu on sellevõrra suurem, siis on magusaisu ikka õite suur. Loodetavasti olukord hiljem jälle normaliseerub, kuna mulle meeldiks, kui mu kaal liiguks pigem veidi alla kui üles(praegu veel õnneks see kaalule pole mõjunud) ja et mul oleks hambad ka 10 aasta pärast.

4. Raamatud
Nagu laulukoer (üks mänguasi) ütleb, siis: "See on üks mu lemmikuist." Raamatute lugemine on üks parimaid tegevusi, mida tean. See toidab fantaasiat, on suurepärane meelelahutus, on hariv ja nii edasi. Erinevaid žanre on nii palju, et igaüks leiab endale meelepärase lugemise - kes tahab seiklust, kes tahab õpetussõnu, kes romantikat, kes õudust, kes mida iganes. Küll mul on kahju, et praegu eriti lugemiseks aega ei jää, aga ma varun juba vaikselt ka toredat lastekirjandust, et kui poeg juba veidi rohkem aru hakkab saama, siis saan talle ette lugeda ja tallegi raamatute toredat maailma tutvustada.

5. Muusika (ja kaasa laulmine)
Muusika kuulamine läheb mul sageli kiiretel päevadel meelest, aga tegelikult mulle väga meeldib head muusikat kuulata ja sellele kaasa üürata.

6. Loodus ja loomad
Need võidavad iga kell melu ja kära ja möllu. Kui peaksin valima, kas õhtu vanalinnas või ilus päev rabas, siis valiksin teise. Ja kui valikusse lisandub veel miniloomaaed või midagi sellist, siis count me in. Üks lemmikutest oli Ranna Rantšo, kus ma enamik aega lihtsalt piiksusin elevusest, sest noh... karvased sead, villased sead, hästi paksud sead, kitsed, linnud, hobused ja kõik need imelised lood, mis nendega kaasas käivad!! :)

7. Koogid
Mulle meeldib kooke teha, kuigi ma pole selles veel kuigi vilunud. Tasa ja targu! Isetehtud kookidega on vaid see probleem, et kui teinekord on kiire ja tahaks poest mingi koogi haarata, siis on poekookide hulgast üsna keeruline leida sellist, mis samale tasemele küündiks. Aga igatahes kui mul on rahulikult aega koogiga tegeleda, siis olen ma rõõmus. Muu söögitegemise osas olen täiesti neutraalne. 



8. Magamine
Magamine on jälle üks mu lemmiktegevustest. Siiamaani on, aga nüüd ei anta selleks kahjuks eriti võimalust. Kaunis helges tulevikus on ööd, kui ma magan nagu nott! Oh, unistused.

9. Koeraüritused
Mu enda elukas sai täna 11-aastaseks ja temaga oleme käinud nii paljudel üritustel - agility võistlustel, kuulekuse võistlustel, orienteerumas, mitteametlikel näitustel, trikivõistlustel ja jooksuvõistlustel. Kogu see üritustel käimine ajab siiamaani väikese elevuse- ja hirmuvärina sisse, aga on nii sõltuvusttekitavalt äge. Hea, et mul tõukoer vähemalt pole, nii et olen "pääsenud" kulukatest näitustest ja näitusereisidest jne. 



10. Pildistamine
Pildistamine on igasugustel põhjustel üsna soiku jäänud, aga sellegipoolest hoiab see mu südames väikest kohta. 

Inimesed jätsin meelega siit nimekirjast välja, aga lisan veel pildi näol ühe vihje mu suurimale õnneallikale:


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar