Lehed

pühapäev, 8. jaanuar 2017

5-6-7/30 - Kirjutamise väljakutse - inspiratsioon, võitlused ja laulud

Viiendaks ülesandeks on rääkida kellestki, kes mind inspireerib. See ei ole vist mingi üllatus arvestades neid ülistuslaule, mida ma siin blogis esitan, aga see kes mind igapäevaselt inspireerib, on minu poeg. Ta õhutab mind olema parem, osavam, targem, sest soovin pakkuda talle head eeskuju. Samuti inspireerib ta mind selles mõttes, et ka tööalased ja huvisid puudutavad mõtted keerutavad ümber tema või laste üldiselt. Mitte et mul mingi kindel siht silme ees oleks, aga varem ma isegi ei mõelnud lastega seotud töökohtadele ja hobidele, nüüd aga küll.

Järgmisena jagan ma midagi, mille nimel olen valmis võitlema. Kui nüüd patriootlikud ja emalikud tunded kõrvale jätta, siis minu jaoks üks tähtsamaid asju on õiglus. Ma kasvasin üsna pikalt pere pesamunana ja sain omale külge mõningad isekad jooned ning sel ajal ei olnud õiglus ja võrdsus mulle sugugi olulised - mina tahan nii ja kõik! Nüüdseks olen kuidagi jõudnud üsna skaala teise serva, kus minu jaoks ebaausus ja võrdsete asjade ebavõrdsustamine on nii... ebaõiglane. :) Noh, et lapsed ja lapselapsed saaksid ikka võrdselt hellust ja tähelepanu ning vanemad ikka võrdselt puhkemomente ja inimesed panustaksid vastastikkustes suhetes ikka võrdselt mitte ühepoolselt ja nii edasi ja nii tagasi - see on mulle oluline ja selle nimel olen valmis võitlema! 

Selle sidusa postituse kolmas osa peaks koosnema 10 laulust, mida ma hetkel jumaldan. Uute lugudega ma praegu end kursis ei hoia, kuna raadiot väga palju ei kuula ning Youtube'is ei surfa, nii et panen siia nimekirja mõned meelepärased laulud, mis meelde tulevad:

1. Something Corporate - Konstantine
2. The Verve - Drugs Don't Work
3. Johnny Cash - The Man Comes Around
4. Indigolapsed - Salmidevalaja
5. Kanye West ft. Pusha T - Runaway
6. Mari Pokinen - No Näed
7. Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home
8. Flogging Molly - If I Ever Leave This World Alive
9. Idina Menzel (Wicked) - Defying Gravity
10. Hoobastank - The Reason

Väga seinast seina, aga nii mulle meeldibki :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar