Lehed

pühapäev, 15. jaanuar 2017

13-15/30 Kirjutamise väljakutse - suurepärased menüüd ja unistused

Nüüd jätsin juba meelega vahe sisse, kuna mõnest teemast eraldi postitust küll kokku ei tule. 

13. ülesanne on rääkida viiest asjast, mis mu elu suurepäraseks muudavad. Et asjad korduma ei hakkaks, kirjutan siia justnimelt asjadest, mis minu jaoks vajalikud/kasulikud/toredad on.  

1. Fotoaparaat - kahjuks mu fotovarustus ei ole selline, nagu ma päriselt tahaksin ja olemasolevaga just parimat kvaliteeti ei saavuta, aga sellegipoolest on mul hea meel, et mul sellinegi fotokas on. Mul on küll miljontsiljon toredat, ilusat, naljakat pilti - noh, natuke nagu liiga palju, aga vähemalt on nii palju hetki jäädvustatud. Mulle küll meeldib vaadata :)

2. Tolmuimeja - imelik oleks väita, et tolmuimeja mu elu suurepäraseks muudab, aga üks väga kasulik riistapuu on see siin majapidamises küll. Asi on selles, et kui muidu alati poisi kõrvalt koristada ei saa, siis tolmu imeda saan ka siis, kui ta tujust veidi ära on, kuna tolmuimeja on lemmiiiik. Talle meeldib seda vaadata ja kui võimaluse saab, siis seda ka torust sakutada. 

3. Lauamängud - mul on paras ports lauamänge ja tahaks veelgi. Samuti tahaks, et oleks aega neid mängida, kuna just seda pole ammu olnud. Mulle meeldib muidugi võita, aga tulen ka kaotusega toime (hehe), välja arvatud Aliases muidugi. Ma küll kardan, et oma praeguse pika taibuga ma selles parim mängukaaslane ei pruugi olla. 

4. Vann - mulle väga meeldib vannis käia ja perioodidel, kui elasin kuskil, kus vanni polnud, unistasin sellest. Reaalsus on muidugi see, et väga tihti sinna vanni vedelema ei jõua, aga hea, et selline võimaluski on. Lisaks teeb vann ka poisi alati rõõmsaks, kuna nii tore on seal ju möllata, nii et terve vannituba on märg.

5. Suurte ratastega vanker - vankrit valides oli üheks tingimuseks suured rattad, kuna käin vankriga ka koeraga jalutamas ja seda läbi lume, metsas, kruusateel. No päris padrikus jäin hätta, aga seda poleks ühegi vankriga läbida saanud. 

Sellisel puhmas rajal saab veel sõidetud
Järgmisena päevamenüü. Päev algas väga erilise hommikusöögiga, mida sõin ilma põnnita ehk siis see koosnes kuumast kaerahelbepudrust ja kuumast kohvist. Vau, milline elamus! Hiljem käisin pinksi mängimas ja seal sõin pitsat. Õhtusöögiks sõin aga bataadifriikaid, krabikotleti ja porgandi-kapsa salatit. Siia vahele võib veel lisada paar küpsist, ühe banaani, vett ja kohvi ja teed. Tervislikkusega see menüü paraku ei hiilga, aga mis seal siis ikka. 

Nüüd aga sellest, mis on minu unistused tulevaks aastaks. Ma endale mingeid suuri eesmärke ei seadnud, aga mõned unistused on küll. 
Unistan, et sel aastal:
- saaks enda unevõlga vähendama hakata. Võib-olla isegi terve öö järjest magada? (või läheb see juba liiga uljaks sooviks?)
- saaksin randa minna. Mingi suur päevitaja ma just pole, aga mõnel ilusal suvepäeval käiks veidi rannas pikutamas ja vees sulistamas küll. Eelmisel aastal sinna ei jõudnud.
- läheksin mõnele ilusale kontserdile ja toredale teatrietendusele
Vot õhtul unise peaga ei tulegi rohkem midagi pähe. Pisikesed soovid ja üsna teostatavad (noh, see uneasi on selline kahtlane veel, aga äkki-äkki...) :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar