Lehed

neljapäev, 10. märts 2016

30 nädalat

Täna täitub meil 30 ühist nädalat. Alles oli see 20. Alles oli see 5. Meie pidupäeva puhul oli õhk mõnusalt kevadise hõnguga ja linnud siristasid üksteise võidu meile serenaadi. On suurepärane aeg keskendumaks murede asemel hoopis sellele, mis on hästi. Ja praegusel perioodil on hästi nii palju! 

Lapsuke on aktiivne ja hell. Või siis õiges asendis. Vahel ta küll surgib ootamatult kohtades, kus väikesed jäsemed mitte ei peaks käima, aga otseselt haiget pole ta siiani teinud.
Liikumisstiil on mul partjas, aga oma natuke aeglasema tempoga saan ma kõik tehtud. Jalutuskäigud, aktiivsed tööpäevad, koeraga möllamine. Peale kiiruse pole selles osas midagi muutunud.
Enesetunne on hea, energiat on küll veidi vähem kui mu tipphetkel mõne nädala eest, ent sellegipoolest puudust sellest ei tule.
Kindlasti leiaksin veel põhjuseid, miks olla rõõmus ja hetke nautida. Pean vaid meelde tuletama, et päeva haaraksin, et mõtted positiivses ootusärevuses liiga kaugele tulevikku ei kappaks. Ootus on hea küll, aga reaalselt elame ju ikka olevikus ja kui see olevik on nii meeldiv, siis milleks rutata tulevikku, eks?

Homme on mu viimane tööpäev. Kui ma oleksin ette teadnud, kui tore ja hea(enesetunde osas) seal on, siis oleksin vast veelgi kauemaks jäänud. Imelik mõelda, et esmaspäeval ei hakkagi uus töönädal. Ma käisin kuus nädalat tööl ja enne seda olin neli kuud kodune, nii et see kodusolek pole päris võõras. aga eks siis oligi keeruline endale rakendust leida ja end päriselt kasulikuna tunda. Seekord saab kindlasti lihtsam olema, kuna olen kodumaal ja saan siin korda ajada veel ootele jäänud asjad enne, kui ajad juba väga kiireks lähevad. Kuid siiski on veidi nukker. Ma tõesti nautisin neid töönädalaid. Aga kuna ma olen täna positiivsuse lainel, siis ongi tore, et mul jääb rohkem aega ka näiteks loengutel käia. Ma olen juba kahel loengul kirjas ja kuna mulle üleüldiselt loengutel/koolitustel käimine meeldib, siis saab kindlasti vahva olema.

Oma ülehelikiirusel kasvavat kõhtu pole ma vahepeal jäädvustanud, seega kevadise meeleolu puhul panen siia pildi ilusatest naistepäevatulpidest. Oi mulle meeldivad lilled!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar