Lehed

esmaspäev, 26. september 2016

Neli neljaks

Küll aeg ikka lendab, kui on lõbus ja kui oled megaunine. Minu väike Kutt on juba nelja-kuune! 

Olen varemgi maininud, et olen selline inimene, kes hindab vaikust pärast kärarikast päeva, omaette olemist, vaikselt raamatu lugemist või ristsõna täitmist. See ei tähenda, et mulle ei meeldiks ka väljas meelt lahutada - pean eelkõige silmas bowlingu või piljardi mängimist, kinoskäiku ja muid vahvaid tegevusi. Olen jätnud hüvasti nii vaikusega kui ka nende tegevustega (kui välja arvata beebikino ja beebide ujumine jne) ja päevakorda naasevad need alles millalgi tulevikus. Aga ma ei tunne neist isegi veel puudust!

Vahel on igati kasulik end tuulutada, omi mõtteid mõelda ja oma aega nautida. Minul piirdub see mõnikord üksi poodi lippamise ja vahel ka koeraga jalutamisega. Õnneks on seni sellest täiesti piisanud. Isegi üksi poes käimine võib olla lõõgastav ja tuua hulganisti uut energiat. Kulinaarsete piirangute ja Kuti kerge une tõttu pole mul veel võimalik midagi pikemat ette võtta, kuid isegi kui oleks, ei suuda ma ette kujutada, et ma läheks mitmeks tunniks ilma temata kuskile ära ja mul oleks veel lõbus ka?! :D Kuna ma olen selline introvert ja omaette toimetaja, siis tuleb see mullegi üllatusena, et mina vajan oma väikest kleepsu enda külge sama palju kui tema mind. On väga tore, et mõni vajab, suudab ja saab juba praegu käia end tuulutamas, aga minu jaoks on küll vara. Küll minagi sinna jõuan. Kui aga jõuab kätte aeg, mil Kuti söögivalikud laienevad, siis esmalt ei kavatse ma ikkagi kuskile minna. Või noh, lähen ikka - lähen magama ja põõnan südamerahus näiteks 6 tundi järjest. Unista suurelt või mine koju! 

Nelja-kuune kutt oskab aga:
- häälega naerda (seda tegelikult juba päris pikalt, aga kuna ta kihistused nii lühikesed olid, siis kutsusin seda "peaaegu naeruks" ja ootasin ikka "päris naeru," aga väike naer on ju tegelikult ka naer :)) Lemmiknaljad on vahvad hääled ja lõbusad võimlemisharjutustega laulud. Ta on end ise ka naerma ajanud, kui avastas, et jalgadega vastu mängukaare posti siputades hakkavad mänguasjad kõikuma ja kõrisema - rõõmu tükiks ajaks. 

- keerata (üle vasaku õla). Keerab nagu vana kala, aga loomulikult mitte siis, kui ma ütlen, et vaadake, kui osavalt ta keerab. Siis etendab ta vana kala asemel lestakala ja lebab igaks juhuks hästi vaikselt.

- Ja kui varem arvasin ekslikult, et ööd on väsitavad, siis alati on arenguruumi, nii et nüüdseks oleme mingile täitsa omaette tasemele jõudnud.

Uute saavutusteni, mu väike suur põnn!

Lisan mõõdud, kaalud:
4 kuu ja 8-päevaselt oli mul 8650g ja 66,6cm põnni.

Nägime üht kolmenädalast beebit. Tundus võimatu, et Kutt on nii tilluke olnud, aga pilte vaadates oleks veidi nagu kasvanud küll. Nädal vs 3,5 kuud

Kõhuli on juba päris tore olla



Kui päike ei paista ja katte saab alla lasta, on vankris päris tore pikutada

Neljanda minisünna laimikook

4-kuune kutt kavalaid plaane haudumas




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar