Lehed

reede, 22. juuni 2018

Tinderdaja välimääraja

Tere, ma olen tinderdaja! Mitte küll kuigi pühendunud, aga aegajalt ma selle aplikatsiooni avan, et natuke svaipida, laikida, nõupida ja mätšida. Super laiki eriti ei pane. Oh kui ilusad sõnad, eks!

Tinderi miinuseks võib pidada seda, et see täielikult välimusel (õigemini kui õnnestunud või ebaõnnestunud fotod on) ja minimaalsel profiilil põhineb ja esmamulje, veel enam vaid pildi ja mõne tutvustava sõna näol, võib teadagi üsna eksitav olla. Noh, see teeb selle oma masti inimese leidmise natuke keeruliseks, midaiganes siis keegi ka otsib. 

Oma tagasihoidliku Tinderi ajaloo jooksul on aga silma hakanud erinevad tüübid, keda seal kohata võib. Pikema sissejuhatuseta, siit tuleb tinderdaja välimääraja: 

Reisisell
Kõik pildid on tehtud põnevates sihtkohtades, piltide hulgas on kindlasti ka vähemalt üks selja tagant tehtud pilt "mina mõtlikult vaadet nautimas". Väga laia silmaringiga, väga palju reisinud.

Purjus fotograaf
Fotograaf on kas purjus, väga liikuvate jäsemetega või äärmiselt kehva silmanägemisega, sest kõik pildid on tehtud läbi kümne udufiltri, mistõttu pildil kujutatu välimusest vähimatki aimu ei saa. 

Peoloom
Peod on nii lahedad!!!! Noormees koos sigareti, sigari, õlle, veini või muuga - sest tegu on väga lõbusa peohingega ja kõik võiksid seda teada!

Popp kutt
Viibib piltidel koos kaunitaridega, sest tegu on ikkagi väga nõutud mehega! Mõnikord on lisatud isegi suudlemispildid, sest mis meelitaks rohkem uusi neiusid ligi kui pilt musitavast mehest ja naisest? 

Äraarvamismäng 
See noormees on kõikidel piltidel koos sõpradega. Esiteks näitab see taaskord, kui populaarse ja sõbraliku inimesega on tegu, teiseks on juures ka väike üllatusmoment - arva ära milline neist mina olen!  

Vaadake mu kõhtu!
Vaadake mu kõhtu! Vaadake mu lihaseid! Vaadake, kuidas rätik mind vaevu katab! Nii sensuaalne ja vormis ja ilus, eks?! Nägu pole oluline, sellest pole vaja pilti lisada!

Luuraja
Ilma pildi ja infota salapärane tegelane. Perekooli käod kukuvad, et sellised on need, noh enamasti ise suhtes olijad, kes "korraks tahavad näha, mida see Tinder endast kujutab."

Elukooli mees
Ma ei jõudnud põhikoolist kaugemale, aga keda need raamatutarkused huvitavad?? Panen ülikooli alla elukool, kuna see on nii nutikas ja teravmeelne!

Kõva mees
Fuck this and fuck that and fuck you too! Ma arvan, et mu potentsiaalsed sõbrannad tahavad näha, kuidas ma neile keskmist näppu näitan, kuna siis saavad nad kohe aru, et ma olen mässaja ja paha poiss.

Normaalne kutt
Ta on küll seal, päriselt ka, aga teda kohtab lihtsalt sama tihti kui ükssarvikuid ja lumeinimesi.

Tunnistan ausalt üles - olen ise ka reisil mõtlikult kaugusesse vaataja!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar