Lehed

reede, 26. august 2016

Kuti kolm kuud

Kahekümneviiendal sai Kutt juba veerand-aastaseks ehk kolm kuud vanaks. Oma sündimist meenutades ärkas ta hommikul 6:09 (või 6:10, ma ei mäleta täpselt, mis seal kellal seisis - igatahes väga oma sünniaja lähedal). Päeva sisustasime päälinnas poodlemise ja kinoskäiguga. Seekord käisime kolmandas kinos - Coca-Cola Plazas. Esimesel korrusel oli valvatud käruparkla, saalide ees tutvustati tooteid ning sai ühtteist endalegi, uste juures olid mähkimislauad, saalis mänguasjad ja enne filmi algust rääkis tore arstitädi (?) imetamisest. Minu jaoks midagi uut sellel teemal kõrva ei hakanud, aga igati meeldiv, et olulistel teemadel väike juturing tehakse. 

Naljakas mõelda, et sellest on möödunud kolm kuud, kui mu elu täielikult muutus. Maailma ja mind tervitas väike Kutt, kes teadis mu häält ja tundis mu kohe ära, õppis mu lõhna ja mind tundma. Minul see kõik nii ruttu ei käinud - veider on kohe meenutada, et algul tundus kõik üsna võõras. Mida ta öelda tahab? Mis talle muret valmistab? Mis talle meeldib ja ei meeldi? Siis ma veel ei teadnud, aga nüüd juba tean. Nüüd on ta minu uus parim sõber, kelle kasvades tulevad küll uued mured ja rõõmud, seega täielikku teineteisemõistmist veel ei ole ja ilmselt ei saagi olema, kuid põhiliselt saame teineteisest juba hästi aru. 

Kolme kuu suurimaks katsumuseks on endiselt võitlused unega ja minu enda magamatus, aga muus osas on elu nii lõbus. Küll ma võin veider tunduda, kui ma igasuguste häälte ja nägudega Kutilt naeru üritan välja meelitada - päris naeru pole veel tulnud, aga see on nii-nii lähedal! Kilkeid, kiljatusi, puristamist ja muid ägedaid hääli oskab ta aga küll teha. Veel on tema oskustepagasisse lisandunud väga osav haaramine ning asjadega toimetamine ja hoogsalt seljalt küljele keeramine. Sealt edasi kõhuli veel ei keera, aga kuna ta hoolega harjutab, siis egas seegi vast kaugel ole. 

Aga kõige naljakam on ikkagi see, et mismoodi kolm kuud tagasi teda veel ei olnud(noh, kõhust väljas)? Ta on ju alati mu elus olnud :)

Lisasin: 3 kuu 5 päeva seisuga kaalub Kutt 7720g ja on 64,5cm pikk. Kuuga jälle 1,4 kg juures, nii et võib öelda, et paras ports poissi! :)

Kutt on peaaegu magama jäänud, silmad täitsa vidukil, siis aga pöörab pilgu korraks üles ja... milline vaimustav voodikarussell!

Elu on kabaree, mu sõber! Mu väike supermanist sõber. 

3-kuune põnn

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar